Outcasts

Outcasts

Forum for outcast sleuths.


    Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Share

    Guest
    Guest

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Guest on Sun Feb 21, 2010 11:39 am

    bandersnatch45 wrote:
    The Kay wrote:

    This is a little more recent. This was taken at one of our Couch get-togethers. They're making me do something in the kitchen, which tells you they're evil.

    hey! that's my kitchen!

    yes, in all it's orange-ness. :p

    check your PM box, silly boy. i sent you a message, like, forever ago.. Razz
    avatar
    tapu

    Posts : 228
    Join date : 2010-02-16
    Age : 57
    Location : Sunny Maine

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by tapu on Sun Feb 21, 2010 11:41 am

    So, Bander, is that you to the left, in the pink shirt? Nice.
    avatar
    bandersnatch45

    Posts : 29
    Join date : 2010-02-20

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by bandersnatch45 on Sun Feb 21, 2010 11:42 am

    ladysig wrote:
    bandersnatch45 wrote:
    The Kay wrote:

    This is a little more recent. This was taken at one of our Couch get-togethers. They're making me do something in the kitchen, which tells you they're evil.

    hey! that's my kitchen!

    yes, in all it's orange-ness. :p

    check your PM box, silly boy. i sent you a message, like, forever ago.. Razz

    i keep telling myself that i'll get it replaced with granite counter tops or something, but something else always seems to pop up...
    avatar
    bandersnatch45

    Posts : 29
    Join date : 2010-02-20

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by bandersnatch45 on Sun Feb 21, 2010 11:59 am

    tapu wrote:So, Bander, is that you to the left, in the pink shirt? Nice.

    faded red, i'll have you know.
    avatar
    Mags

    Posts : 100
    Join date : 2010-02-17

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Mags on Sun Feb 21, 2010 9:05 pm

    blouAngel wrote:
    Hank wrote:"I don't mesh well with dumb assed authority figures in case that isn't obvious."
    who does brother, who does.

    this guy

    He just looks wrong with all of his teeth .
    avatar
    ziggy

    Posts : 950
    Join date : 2010-02-16
    Age : 56
    Location : Sonoma County CA

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by ziggy on Sun Feb 21, 2010 9:38 pm

    Wow this is fun:
    Geez you guys (and gals, in CA you guys just means everyone as in y'all) are some good looking people and so smart and fun too.
    I love dangrs rave pics - man ... I wish I was younger - I'd party with you (the recovery period now takes too long and the good brain cells are on short supply)
    Uh, them men here are remarkable- handsome, smart, outgoing talented musicians and outdoorsy dudes, good dads and passionate husbands who can mind map, fix stuff and make healthy drinks. I wish I could be Dr. Frankenstein cuz they have some good parts I could use.
    Ladies you are - the kind of women I adore; very independently YOU -exotic, beautiful, intelligent with an amazing sense of humor. Women are so cool. The diversity in you is such fresh air.
    I met with some sleuthers in real life once, but I kinda think this group would be way mo' fun.
    avatar
    Percy
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1274
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Percy on Sun Feb 21, 2010 9:41 pm

    ziggy wrote:Wow this is fun:
    Geez you guys (and gals, in CA you guys just means everyone as in y'all) are some good looking people and so smart and fun too.
    I love dangrs rave pics - man ... I wish I was younger - I'd party with you (the recovery period now takes too long and the good brain cells are on short supply)
    Uh, them men here are remarkable- handsome, smart, outgoing talented musicians and outdoorsy dudes, good dads and passionate husbands who can mind map, fix stuff and make healthy drinks. I wish I could be Dr. Frankenstein cuz they have some good parts I could use.
    Ladies you are - the kind of women I adore; very independently YOU -exotic, beautiful, intelligent with an amazing sense of humor. Women are so cool. The diversity in you is such fresh air.
    I met with some sleuthers in real life once, but I kinda think this group would be way mo' fun.

    LOL I was thinking to myself Dangrs is definitely the one guy I want to party with, I cant imagine how fun that would be to hang out with him and his rave crew. Being in Arizona I have been to a few decent raves but I am sure those are nothing like what he and his buddies put on. Hopefully I will get to go hang out with him this summer when I get to the Bay Area, I usually try and spend a week there every year.


    _________________
    Ask me about $cientology, E-Meters, Xenu, The R-6 Implant, Body Thetans, Engrams and the State of Clear.
    avatar
    tapu

    Posts : 228
    Join date : 2010-02-16
    Age : 57
    Location : Sunny Maine

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by tapu on Mon Feb 22, 2010 7:23 am




    Trying to come up with an "artsy" photo like you guys are putting up.

    I like this one because it looks like I should be speaking German.

    Maybe I should start wearing make-up.... Nyah.

    Guest
    Guest

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Guest on Mon Feb 22, 2010 10:17 am

    tapu wrote:


    Trying to come up with an "artsy" photo like you guys are putting up.

    I like this one because it looks like I should be speaking German.

    Maybe I should start wearing make-up.... Nyah.

    Nyah, gorgeous without it! Where are the close up color photos of your eyes?
    avatar
    claudicici

    Posts : 1259
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by claudicici on Mon Feb 22, 2010 10:36 am

    tapu wrote:


    Trying to come up with an "artsy" photo like you guys are putting up.

    I like this one because it looks like I should be speaking German.

    Maybe I should start wearing make-up.... Nyah.

    don't be hating homegirl lol!

    Guest
    Guest

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Guest on Mon Feb 22, 2010 12:12 pm

    The Kay wrote:
    tapu wrote:


    Trying to come up with an "artsy" photo like you guys are putting up.

    I like this one because it looks like I should be speaking German.

    Maybe I should start wearing make-up.... Nyah.

    Nyah, gorgeous without it! Where are the close up color photos of your eyes?
    What he said

    Guest
    Guest

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Guest on Mon Feb 22, 2010 12:33 pm

    avatar
    Percy
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1274
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Percy on Mon Feb 22, 2010 12:38 pm

    dabobkat wrote:


    Hahaha thats my boy!


    _________________
    Ask me about $cientology, E-Meters, Xenu, The R-6 Implant, Body Thetans, Engrams and the State of Clear.
    avatar
    TiffaniLane

    Posts : 74
    Join date : 2010-02-22
    Age : 34
    Location : Queen City NC

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by TiffaniLane on Mon Feb 22, 2010 2:03 pm

    so, i'm a little slow when it comes to figuring out just how tha frick to post a picture soooo lol take a look at the avatar lol it's the closest imma get haha Very Happy
    avatar
    Percy
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1274
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Percy on Mon Feb 22, 2010 2:08 pm

    TiffaniLane wrote:so, i'm a little slow when it comes to figuring out just how tha frick to post a picture soooo lol take a look at the avatar lol it's the closest imma get haha Very Happy
    And its a beauty for sure. If you want to know more about posting pics PM Heroine she has it all figured out.


    _________________
    Ask me about $cientology, E-Meters, Xenu, The R-6 Implant, Body Thetans, Engrams and the State of Clear.
    avatar
    TiffaniLane

    Posts : 74
    Join date : 2010-02-22
    Age : 34
    Location : Queen City NC

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by TiffaniLane on Mon Feb 22, 2010 2:11 pm

    Paximus wrote:
    TiffaniLane wrote:so, i'm a little slow when it comes to figuring out just how tha frick to post a picture soooo lol take a look at the avatar lol it's the closest imma get haha Very Happy
    And its a beauty for sure. If you want to know more about posting pics PM Heroine she has it all figured out.

    aww how sweet! and thanks, will do!

    Guest
    Guest

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Guest on Mon Feb 22, 2010 2:21 pm

    Paximus wrote:
    TiffaniLane wrote:so, i'm a little slow when it comes to figuring out just how tha frick to post a picture soooo lol take a look at the avatar lol it's the closest imma get haha
    And its a beauty for sure. If you want to know more about posting pics PM Heroine she has it all figured out.
    What he said
    avatar
    TiffaniLane

    Posts : 74
    Join date : 2010-02-22
    Age : 34
    Location : Queen City NC

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by TiffaniLane on Mon Feb 22, 2010 3:00 pm






    ]
    avatar
    Percy
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1274
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Percy on Mon Feb 22, 2010 3:04 pm

    You are very beautiful and we are all so lucky to have so many beautiful women here with us.

    You have very telling eyes, they speak very loudly. Claudi does too.


    _________________
    Ask me about $cientology, E-Meters, Xenu, The R-6 Implant, Body Thetans, Engrams and the State of Clear.

    TandT

    Posts : 50
    Join date : 2010-02-22
    Age : 67
    Location : SC Low Country

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by TandT on Mon Feb 22, 2010 3:07 pm

    There are some lovely ladies here ....

    I tip my glass to all of you Very Happy


    Last edited by TandT on Wed Mar 10, 2010 9:08 am; edited 1 time in total
    avatar
    TiffaniLane

    Posts : 74
    Join date : 2010-02-22
    Age : 34
    Location : Queen City NC

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by TiffaniLane on Mon Feb 22, 2010 3:12 pm

    Paximus wrote:You are very beautiful and we are all so lucky to have so many beautiful women here with us.

    You have very telling eyes, they speak very loudly. Claudi does too.

    Ah shit, so the don't fu@k with me tattoo is pointless? my eyes say how dangerous I am? I am a super hero by night ya know hehehe thank you very much!

    Guest
    Guest

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Guest on Mon Feb 22, 2010 3:14 pm

    TiffaniLane wrote:Ah shit, so the don't fu@k with me tattoo is pointless? my eyes say how dangerous I am? I am a super hero by night ya know hehehe thank you very much!
    Do we want to know where the tat is?
    avatar
    TiffaniLane

    Posts : 74
    Join date : 2010-02-22
    Age : 34
    Location : Queen City NC

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by TiffaniLane on Mon Feb 22, 2010 3:18 pm

    dabobkat wrote:
    TiffaniLane wrote:Ah shit, so the don't fu@k with me tattoo is pointless? my eyes say how dangerous I am? I am a super hero by night ya know hehehe thank you very much!
    Do we want to know where the tat is?

    I'll never teeee-eeellllllllll.... Very Happy
    avatar
    Percy
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1274
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Percy on Mon Feb 22, 2010 3:21 pm

    TandT wrote:There are some lovely ladies here ....

    I tip my glass to all of you Very Happy



    [img]

    Howdy, cool pic, love the shirt!


    _________________
    Ask me about $cientology, E-Meters, Xenu, The R-6 Implant, Body Thetans, Engrams and the State of Clear.
    avatar
    Percy
    Moderator
    Moderator

    Posts : 1274
    Join date : 2010-02-16

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Percy on Mon Feb 22, 2010 3:23 pm

    TiffaniLane wrote:
    Paximus wrote:You are very beautiful and we are all so lucky to have so many beautiful women here with us.

    You have very telling eyes, they speak very loudly. Claudi does too.

    Ah shit, so the don't fu@k with me tattoo is pointless? my eyes say how dangerous I am? I am a super hero by night ya know hehehe thank you very much!

    Only if it was on your forehead, barring that those eyes tell a little different story to me. afro


    _________________
    Ask me about $cientology, E-Meters, Xenu, The R-6 Implant, Body Thetans, Engrams and the State of Clear.

    Sponsored content

    Re: Pix of Outcasts -- post pictures of yourself

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Dec 10, 2017 8:01 pm